úterý 1. srpna 2023

Soraya v růžovém saku

A jedeme dál, pokračujeme v sérii s touhle nádhernou a pro mě top tváří, i když tentokrát v podobě Mlle Jolie...

Kalhoty i sako jsou samozřejmě od Jitky...


Náušnice jsou od Katky...

Fascinují mě ty malé kapsičky a vůbec to, že je sako ušité z pružného úpletu, to bych já fakt nedala.


Je zřejmé, že jsem opět sáhla do archivu, ale myslím, že by bylo škoda fotky nepublikovat.



Snad první verze této tváře se zoubkama. Už jen proto bych jí je nikdy nezamalovala, protože je tím jedinečná.



10 komentářů:

  1. Pěkné :-) zmrzlinka

    OdpovědětVymazat
  2. Panenka je to moc krásná, tvář se povedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, s touhle tváří pro mě snad žádná není ošklivá :-D

      Vymazat
  3. Líbí se mi tento styl oblečení.Panence sluší.Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mě se tyhle úpletový sáčka líbí moc, uměla bych si představit i další barvičky, ale na to už asi nedojde...

      Vymazat
  4. Soraya je krásná a moc jí to sluší. Pěkné fotky :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Jitkin nezameniteľný štýl dokonalosti asi nikdy neprestanem obdivovať. Sáčko aj nohavice sú proste dokonalosť :-) Bábika je tiež nádherná, zúbky by bola škoda zamaľovať, v podstate ich má veľmi decentné, že ich takmer treba hľadať. Aj keď sú fotky z archívu, bola by ich naozaj škoda nepublikovať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Jitka prostě umí. Taky její práci obdivuju a docela mi i chybí. Třeba se ještě někdy k panenkám vrátí... To víš, takových fotek z archivu se najde... :-D Teď jsem měla dva týdny dovolenou, panenky nachystané, ale v tom vedru jsem ani nevylezla ven a doma mám blbé světlo, takže příště zase archiv...

      Vymazat