pondělí 28. srpna 2023

Olga podle Jitky

A je tu další verze tváře Isha, respektive Luchia. Tahle panenka je pro mě taky jedna z nej, přijde mi hodně nedoceněná. Docela často jsem ji viděla převlasenou, ale mě se zrovna tenhle účes na ní moc líbí, neb je zase taková jiná a vyčnívá z davu.

Sukně a topík jsou od Jitky. U topíku mi kladla na srdce, ať ho na panence nenechávám dlouho, protože je dobarvený fixama na textil. Ovšem výsledek je skvělý. 

Klobouk je tuším od Top Modelky Teresy.



Takhle krásně kvete nashi, ale příšerně smrdí. Ještě že aspoň ty plody jsou luxusní.







Pár fotek z houpačky, kterou už několik let na zahradě nemáme. Tak to už je hodně těžké retro :-D


7 komentářů:

  1. Moc jí to oblečení sluší a s těmi vlasy opravdu vyčnívá z davu. Líbí se mi ten účes co má :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to její přísné mikádko taky líbí ;-) Děkuji :-)

      Vymazat
  2. Aj keď som celkovo priaznivcom skôr dlhých vlasov, tak tento účes sa mi na bábike páči a veľmi jej pristane a celkovo je taká nádherná. Oblečenie od Jitky je dokonalosť a v spojitosti s tvojimi nádhernými fotkami je to jednoducho pastva pre oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já jsem jí ten účes právě nechala v té slepené podobě, protože se mi takhle líbí víc, než rozčesaná. Navíc je tím prostě jiná. A navíc tahle dáma je taky moje hodně vytoužená, je prostě nádherná ;-)

      Vymazat
  3. Nebudu lhát,tato panenka není můj typ.Přesto oblečení a fotky jsou jako vždy parádní.

    OdpovědětVymazat
  4. Babivera - už jsem u tebe nebyla dlouho na stránkách. Ta tvoje fešanda se mi líbí - má krátké vlasy a ty já miluju.

    OdpovědětVymazat