pátek 3. listopadu 2023

Před rokem a dnes 14

 

Letos se mi bilancování hodně zpozdilo, blog měl výročí už víc jak před měsícem. Ale i když jsem měla přehledovou fotku nových panenek hotovou, přeci jen jsem neměla náladu pouštět počítač, byly jiné aktivity. Tak se omlouvám za zpoždění a jdeme na to...

Chlapci do Matella

Holky od Matella

Joetai Silvery Rose a Monster High Operetta

Moji chlapíci, ta zralejší část

A NuFace chlapci, tedy už vlastně chlapi, to je přeci jasné

A mlaďoši na závěr, miláčkové...

Krásné Drákulovy nevěsty

Trocha nostalgie s Monogramkami

Další ustálená skupinka... Poppy a spol.

Mé milované Dynamitky

Fešky na starých tělech... Sice je přetělování in, ale i když tohle tělo nemiluju, dámám už zůstane.

A FR2, inovace bez legrace... tohle tělo je super, mám ho moc ráda.

NuFace se starým tělíčkem

A nové NuFace

Samozřejmě Isha 12x jinak... Že by sázka na třináctku? Bude? Nebude? Případně jaká? ;-)

Zatím vše při starém...

A závěrem moje přírůstky... Tentokrát téměř samé tmavé holky. Přibyly dvě nové tváře, konkrétně Korinne (druhá zleva) a úplně vpravo Luchia 2.0. Navíc se mi podařila další Nadja 1.0, ze které mám velikou radost, protože mi před pár lety utekla. Ještě bych uvítala Illusionist, ale to je spíš s říše snů. No a vlevo se usmívá nádherná Darla, která už nás sice bydlí, ale vyloženě moje není, stejně jako další dvě dámy z minulých let, díky za ni ;-)

A jak to letos uzavřít? Panenky byly, jsou a budou, stále mě baví, ale den není nafukovací a mám i jiné zájmy. Ale i přesto si myslím, že občas nějaký článek vyprodukuju, tak budu ráda, když se stavíte, děkuji :-)



11 komentářů:

  1. Krásná sbírka. Blahopřeji k výročí. I když už se panenkám tolik nevěnuješ, je hezké, že je zatím nedáváš pryč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já je dávat pryč určitě nebudu. Mám svá období, chvíli dělám to, chvíli ono, ale v pravidelných i nepravidelných cyklech se ke všemu vracím a zase to opouštím. Takže asi tak...

      Vymazat
  2. :-) super zmrzlinka

    OdpovědětVymazat
  3. Super sbírka a gratuluji k výročí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Letos jsem to nějak nevychytala, ale jak jsme toho měli v práci moc, tak se mi doma už počítač pouštět opravdu nechtělo.

      Vymazat
  4. Nádherný prehľad <3 Tie Ishe, to je moja smrť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No moje taky :-D Určitě by to ještě nějakou chtělo :-D

      Vymazat
  5. Paráda, z prírastkov ma zaujala Korinne, podľa mňa je to málo používaná tvárička, krásna je :)

    OdpovědětVymazat