středa 21. února 2024

Elle v zimě

Je téměř konec února, po zimě ani památky, tak jsem v tom předjarním počasí dostalal chuť na trochu sněhu. On to byl fakt jen poprašek, ale stačilo to...


Krásný sluníčkový zimní den, to asi bude u nás v nížině v budoucnu spíš zázrak. Už teď je takových jen pár a většinou jsem v práci.

Tahle panenka je úžasná, nádherná, ale taky jsem do ní musela "dospět". Když vyšla na promu, přišla mi neskutečně ošklivá. Ale stačilo domalovat linku pod oko a je prostě skvělá. 


Ty lícní kosti, to je prostě dokonalost. 
 




Doufám, že jste si zimní fotky užily, stejně jako Elle, která byla na blogu naposledy přes pěti lety, jsem to ale ostuda...

8 komentářů:

  1. Pěkné fotky, Zmrzlinka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne zimno-jarné fotky. Ja som niektoré bábiky nefotila hádam aj viac ako päť rokov. Zrovna včera som sa tak pozerala na vitrínku a došlo mi, že niektoré som ešte ani neprezliekla od vtedy, od kedy ich mám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom hodně podobně. Já jsem ještě některé na blogu ani nepředstavila. Přeci jen mám i jiné zájmy... Ale i když se jim nevěnuju na max, stejně bych je nedala pryč ;-)

      Vymazat
  3. Elle to v tom oblečení moc sluší. Pěkné fotky :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji, to možná dělá ta spodní linka na oku. Nicméně mě se líbí snad ve všech podobách, paradoxně další z panenek, které jsem po představení nemohla přijít na chuť a čím víc času uběhlo, tím víc se mi líbí ;-)

      Vymazat