čtvrtek 11. července 2024

Mauře zelená prostě sluší

Léto je v plném proudu, na mě je horko až až. Tak jsem se rozhodla pro malé schlazení a místo letních fotek v plavkách a z pláže jsem vybrala sníh a pořádnou kosici.

Jak je u mě obvyklé, svetřík je od Blanky a kalhoty od Jitky. To už dneska skoro ani není pravda. Panenky šly tak trochu stranou, ale máme je pořád všechny. Jen už nejsou tou jedničkou v pořadí našich koníčků.





Už je to hodně dávno, kdy jsem se blogu věnovala. Mám už několik měsíců noťas out of order a v něm samozřejmě všechny fotky a programy. Tak jsem zalovila v albech, která mám v galerii už delší dobu uložené.


Tahle Vanessa je pro mě neustále překvapením, jaká je neskutečně nádherná. Nikdy nezapomenu, když jsem ji poprvé viděla naživo a ztratila pro ni hlavu...

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji. Nicméně příště pro ni budu muset už vybrat něco méně zeleného ;-) I když jí to díky těm zeleným stínům taaak sluší :-)

      Vymazat
  2. No veru, Blanka a Jitka, to je hádam aj 10 rokov dozadu, čo som chodila IT k nim obdivovať na blogy a samozrejme aj k Tebe. Práve u Jitky som sa zamilovala do svojej prvej IT.
    Táto Vanessa je krásna a príde mi taká netradičná a sneh, och, ten by som dnes prijala, hoci asi by trval iba sekundy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi nepřijde že už je to tak dlouho, ale asi máš pravdu. Každopádně tandem Jitka a Blanka to prostě je záruka kvality. A která to byla ta tvoje první IT? Za Vanessu Děkuji, ona je ve skutečnosti úplně úžasná 😉 Sníh bych momentálně asi taky uvítala, naštěstí já se můžu zchladit v bazénu takže to vedro přežívám celkem v pohodě 😇

      Vymazat
    2. Breathless Veronique Perrin :-)

      Vymazat
  3. Pěkný svetřík moc ji sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Svetřík dělala Blanka a ta prostě umí 🙂

      Vymazat
  4. Tohle je snad nejhezčí Vanessa :-) I na tom sněhu působí jak oheň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně je jedna z top, děkuji :-) Já mám s touhle tváří už čtyři a každá je jiná :-D

      Vymazat