úterý 30. července 2024

Modrá nejmodřejší

Překrásná Zoya už na blogu taky dlouho nebyla. A přitom je to taková krasavice. Ale jelikož jsem dneska dostala chuť na nějaké slunečné fotečky, padla volba na ni.

Tyhle šaty jsem jí oblékla na AZ Doll Photography Challenge na Flickru a má je dosud, protože se mi v nich moc líbí. 

Dokonalé šaty jsou od Blanky.


Tatyana je moje oblíbená tvář, mám ráda ten její nadřazený nosík.



Perfektní kabelka od Petry. Tyhle klipovky jsou fajn, taky jsem jednu zkoušela a chystám se na další.

Když jsem tyhle náušnice viděla, hned mě napadl film Rebelové a 60. léta. Ale vybrala jsem k nim právě tyhle šaty, protože barevně to je perfektní shoda.

Vždycky když se na ni podívám, tak si říkám, že se mi ty její oči fakt povedly. Já vím, že samochvála smrdí, ale s ní jsem opravdu spokojená a to je u mě co říct... I když vlastně jsem malovala jen jedno, to druhé je původní od IT...
 

7 komentářů:

  1. Je nádherná a vybrala si jej super šaty aj kabelku. Zaujímavé je, že na fotkách vyzerá akoby mala jedno oko zelené a druhé modré :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jinak ono to nevypadá že jedno oko má zelené a druhé modré, ona to tak opravdu má 😉 To zelené je původní od IT a to modré jsem přemalovala já. Ona totiž měla každou duhovku jinak velkou a tahle byla navíc i ustřelená tak jsem ji upravila a teď má každé oko jinou barvu, ale duhovky jsou aspoň symetrické 😎

      Vymazat
    2. Jéj, tak to je super 🙂 veľmi sa mi to páči

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji. Předpokládám, že jsi ji už kdysi dávno poslala dál...

      Vymazat