pondělí 9. září 2024

Darla Daley Peace, Love & Soul - Dayo

Mám dost resty v představování přírůstků, tak to musím začít napravovat, ať mám čistý štít. První panenkou je Darla Daley Soul Peace Love, která dostala jméno Dayo. Sice není moje, ale našla u nás azyl a myslím, že je jí tu fajn. 

Předpokládám, že šaty jsou z dílny Larana Atelier, ale potvrzené to nemám. Nicméně mi k Dayo hned sedly, tak jsem jí je oblékla a její originální obleček uvidíte za jiné panence, kterou představím zase někdy příště.


Z fotek je patrné, že jsou dělané na jaře, všechno krásně kvetlo, včetně sakury. Dneska je takový pošmourný den, že jsem dostala chuť na trochu sluníčka. I když do včerejška jsem měla slunka plné zuby. Nicméně dnes mi trošku chybí, asi jsem si zvykla, že furt svítí...

Tahle panenka se mi vždycky moc líbila, to její háro je prostě dokonalé. Mám ráda černošské etnické panenky.





Tvář Darla mám ráda a tahle se obzvlášť povedla. Jsem opravdu vděčná, že jsem jí mohla poskytnout ubytování :-)
 

5 komentářů: