pátek 18. října 2024

Nadja Hard Act To Follow - Mbali

Ráda bych představila Mbali, ebenovou krásku, která u nás bydlí už víc jak rok. Jedná se o Nadju Rhymes Hard Act to Follow LE 1200 z roku 2006, jedna z prvních NuFace vůbec. 

Když jsem v minulém článku představovala Dayo, tak jsem psala, že v jejím původním oblečku představím jinou panenku, tak taky ho máte. Kabelka je z dílny Jitacopi a botky jsou od Colette Perk, která u nás kdysi dávno chvíli bydlela. 


Už jsem ji kdysi v hledáčku měla, ale vlastní hloupostí jsem ji propásla. Tak jsem ráda, že se po čase zadařilo a mohla jsem si rozšířit řady téhle tváře.
 
Tahle panenka ještě nemá řasy a zatím ani nemám tendenci jí nějaké nalepit. Aspoň krásně vyniknou její zelené oči.




A příště zase nějaký restík, ještě jich pár mám...
 

Žádné komentáře:

Okomentovat